Bij HerfstZorg streven we ernaar om de best mogelijke zorg te bieden. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval nodigen we u uit om uw zorgen met ons te delen. Door uw feedback kunnen wij onze zorg verder verbeteren. Hieronder vindt u de stappen die u kunt nemen om een klacht in te dienen.
Stap 1: Bespreek uw zorg of klacht direct met ons
Vaak kunnen klachten snel opgelost worden door een open gesprek. Neem contact op met uw contactpersoon binnen HerfstZorg en leg uw klacht of zorg voor. Onze medewerkers staan klaar om naar u te luisteren en samen met u naar een oplossing te zoeken.
Stap 2: Schriftelijke klacht indienen
Indien het gesprek niet tot een bevredigende oplossing leidt, kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij HerfstZorg. Vermeld in uw klacht de volgende punten:
- Uw naam en contactgegevens
- Een duidelijke omschrijving van de klacht
- De namen van betrokken personen of afdelingen
- De datum en tijdstippen van de gebeurtenissen
- Stuur uw schriftelijke klacht per post naar:
- HerfstZorg Klachtenafdeling
Pond Sterlinglaan 8
1060 RS Amsterdam
- HerfstZorg Klachtenafdeling
- Of via e-mail naar:
Stap 3: Klachtbehandeling door HerfstZorg
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Binnen vier weken zullen wij uw klacht zorgvuldig onderzoeken en krijgt u een schriftelijke reactie met ons antwoord of voorstel tot oplossing.
Stap 4: Externe klachtenbemiddeling via Erisietsmisgegaan.nl
Indien u niet tevreden bent met de geboden oplossing of indien u liever een onafhankelijke partij inschakelt, kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris van Erisietsmisgegaan.nl. HerfstZorg is aangesloten bij deze organisatie, zodat u kunt rekenen op een eerlijke en onafhankelijke behandeling van uw klacht.
Contact
Heeft u vragen over de klachtenprocedure? Neem dan gerust contact op met onze Klachtenafdeling via klachten@herfstzorg.nl of telefonisch via 06 24 127 539.